miercuri, 27 aprilie 2011

Bun venit in viata mea

Simt ca ma prabusesc
Simt ca nu sunt la locul meu,
Ca si cum nu apartin acestui loc si nimeni nu ma intelege
Vreau sa fug,ma incui in camera mea
Cu muzica atat de tare,incat sa nu ma auda nimeni tipand...
Sunt ranita,ma simt pierduta
Sunt lovita cand sunt la pamant
Ma simt pe punctul de a ma prabusi
Cand nu e nimeni acolo sa ma salveze....
Vreau sa fiu altcineva,m-am saturat sa ma simt atat de parasita
Sunt disperata sa gasesc ceva mai bun inainte ca viata mea sa se sfarseasca
Si sunt blocata intr-o lume pe care o urasc.
M-am saturat de toti din jurul meu,cu zambetul lor fals in timp ce eu sangerez pe dinauntru.
Nimic nu pare in regula....
Oare te-a mintit cineva drept in fata?
Sau...te-a injunghiat cineva pe la spate?
Ai putea crede ca sunt fericita,dar nu sunt....
Nu stiu daca stii cum e.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu